mandag 27. april 2009

SÅ STILLE ...SÅ STILLE... HER VAR DET GODT Å VÆRE..

10 kommentarer:

  1. Her SER man stillheten. Nydelig bilde!

    SvarSlett
  2. Stille - og VAKKERT! :)
    Fortsatt god bedring.
    Håper at du blir bedre, dag for dag.
    Ta godt vare på deg selv.
    Klem.

    SvarSlett
  3. NYDELIG!:)
    En perfekt plass til å få og inspirasjon til nye prosjekter på alle plan.
    I dag kjenner jeg behovet for å komme ut i naturen for å fylle på med energi og kjenne duftene etter regnet.
    God bedring!
    Hilse Jorunn

    SvarSlett
  4. Herlig bilde.
    Godt å være på slike steder av og til.
    Fortsatt god bedring :)

    SvarSlett
  5. Hei hei:0)
    Tusen takk for koseleg helsing hos meg, setter veldig stor pris på det:0)) Nydeleg bilde... stille vann. Berre lekkert:0)
    Ha ein fin tysdag
    Stort smil frå meg

    SvarSlett
  6. Herlig bilde! Jeg elsker stillheten. Det er så altfor mye støy rundt om.
    Dette bildet var flott, vitner om idyll.
    Ha ei fin uke!:))

    SvarSlett
  7. Fantastisk nydelig bilde kjære Nina!!! Virkelig et bilde som det lyser fred og ro over;)
    Håper virkelig du er bedre i ryggen og at du har det fint ellers,
    varm klæm fra Kate:)

    SvarSlett
  8. Kjære Nina...
    Har ikke laga innlegg enno, om den skjønne diktboka jeg fikk fra deg!
    Den er bare sååå nydelig! Jeg ble så glad!
    Du har en gave der, Nina.....

    Dette bildet taler for seg! Et godt sted å være. Skulle ønske jeg kunne ta deg med på hytta i helga... bare nytt stillhet og fred der ute i skogen...
    God dag, håper ryggen din bedrer seg!
    Vondt å gå med dårlig rygg, har en mann som er ille plaga til tider...
    Klem fra Nunne.

    SvarSlett
  9. Vakkert bilde og vakkert dikt. Så flink du er! En slik plass er det godt å være på.
    Vet hvordan det er å ha vondt i ryggen, ikke godt. God bedring ønskes deg fra Margit.

    SvarSlett
  10. Dette var et nydelig bilde av vakker natur.

    SvarSlett