onsdag 22. april 2009


Kan du elske meg
når livets lyse dager skinner
Når alle gode stunder
skaper dyrebare minner
Når du vet at det du valgte
var det rette
For alt kjennes bare godt
langt inne i ditt hjerte

Kan du elske meg
når livets kalde vinter råder
Når harde stormkast
gjør at sjøen fråder
Når hjertet kjenner
det er utslitt av å lengte
av å håpe
og mine kinn
er såre av å gråte

Kan du elske meg
når ikke alle ting er lette
Kan jeg fortsatt
være for deg...den rette
Kan du elske meg
når jeg vet
alt gjør deg trist og lei
Kan du elske meg

Kan du fortsatt elske meg???

10 kommentarer:

  1. Ettertenksomme ord...
    Å elska i gode og vonde dagar er vanskelegare i praksis enn i teorien...

    SvarSlett
  2. Det var et nydelig dikt,har du laget det selv?I medgang og motgang,ikke bare lett det,man må ville det,begge to.
    Ha det godt.Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Hei.
    Du for eit nydeleg dikt dette var:0) noko å tenkje på.
    Nyt torsdagen
    Smil frå Lill

    SvarSlett
  4. Nydelige ord.
    Håper det er greit at jeg kopierer de å leser det opp ved en anledning?
    Det er du som har skrevet det?
    Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  5. Enda et nydelig dikt hos deg! Du skriver så vakkert. Jeg liker dem alle sammen! HA en god natt!
    Fra Margit.

    SvarSlett
  6. Nyyyydelig Nina!!!
    Både vakkert og sårt på samme tid..
    Jeg ønsker deg ei fin vårhelg,
    stor klæm fra Kate:)

    SvarSlett
  7. Nydelig!
    Det rørte mange strenger hos meg,
    Ha en nydelig helg:)))

    SvarSlett
  8. Nydelig!!
    Dette var sterkt,noe å tenke på.
    Ønsker deg en nydelig helg,klem:)

    SvarSlett
  9. JA! :)))

    Nydelig!!!

    God lørdagskveld ønskes deg.
    Varm og god klem fra meg.

    SvarSlett